Verzenden

Al onze Blackharbour-producten worden vanuit Nederland naar u verzonden via PostNL.

Eichholtz wordt persoonlijk door ons geleverd aan huis. 

Houd er rekening mee dat we niet verzenden naar postbussen, geef daarom een fysiek adres op.

Blackharbour verzendt enkel op werkdagen (maandag tot en met vrijdag, met uitsluiting van feestdagen).

Bestellingen die op zaterdag en zondag zijn geplaatst, worden de volgende werkdag administratief verwerkt.

Indien het artikel op voorraad is wordt uw order binnen 3 werkdagen verstuurt.

In het geval dat uw Blackharbour-bestelling beschadigd aankomt als gevolg van verzending, bewaart u dan de verzenddoos, de Blackharbour-producten en al het verpakkingsmateriaal en stuurt u ons zo snel mogelijk een e-mail met bijgevoegde foto van de schade via service@blackharbour.eu om ons op de hoogte te stellen van de schade. Dan kijken wij samen naar een oplossing. 


Retourneren

We hopen dat u net zoveel van uw Blackharbour-producten houdt als wij. Als u om welke reden dan ook één of alle producten van uw bestelling wilt retourneren, heeft u veertien (14) dagen nadat de bestelling is afgeleverd om dit te doen. We geven graag een terugbetaling als aan de retourvoorwaarden (hieronder genoteerd) is voldaan.

Houd er rekening mee dat producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele buitenverpakking moeten worden geretourneerd, die verzegeld is en daardoor ongeopend moet blijven.

Textiel kunnen wij niet terugnemen, wegens hygiëne. Retour van SALE-items is niet mogelijk. Wij geven geen geld terug.

Let op: Eichholtz valt niet onder het retour beleid en kan niet worden geretourneerd. 

Regel een retourzending met een koerier naar keuze. De verzendkosten voor retourzending zijn niet restitueerbaar.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor retours die verloren zijn gegaan tijdens het transport. Daarom raden we aan een verzekerde leveringsmethode te gebruiken met tracking informatie. Daarnaast willen wij u vragen gepast inpak materiaal te gebruiken voor de retourzending, zo kan ongewenste schade voorkomen worden.

Aanvragen van Retour

Volg deze stappen om uw product (en) te retourneren:

Meld binnen veertien (14) dagen na levering uw retour aan via mijn account. U kunt na het inloggen of aanmaken van uw account en wachtwoord, indien u als gast de bestelling had afgerond, u retour aanmelden.
Klik op “Mijn Bestellingen” in het linker menu binnen de inlog omgeving. Hier kunt u een overzicht van uw recente orders terugvinden.
Na het openen van de recente orders kunt u bepalen welk artikel u als retour wilt aanmelden, klik vervolgens op “Bekijken” kies hiervoor een artikel dat retour gemeld moet worden.
Door te klikken op “Bekijken” opent zich een pagina waar de factuur verschijnt, onderaan de factuur op deze pagina, kunt u klikken op “Artikelen Retourneren”.
Nu kunt u aangeven welk artikel(en) u retour wilt zenden/afleveren. Zorg dat het aantal klopt, en dat u geen artikelen vergeet of omwisselt.
Geef aan waarom u de zending wenst te retourneren.
Wij zullen de aanvraag van uw retourzending zo snel mogelijk in behandeling nemen. Wij vragen u eerst verificatie voor de retourzending af te wachten. Verzend uw items niet zonder bevestiging van Blackharbour. Wij kunnen zendingen zonder goedkeuring niet afhandelen.
na ontvangst van deze bevestiging kunt u de gewenste methode van retourzending nagaan, dit kan per post of aflevering in de winkel.
Graag ontvangen wij feedback omtrent u online bestelling, hier is in het vakje “Reactie” de ruimte voor. Wij streven continu naar verbetering en willen graag de beste service bieden. Uw feedback is hierbij erg waardevol!

Alvast bedankt namens Team-Blackharbour!


Nadat we uw geretourneerde producten hebben ontvangen, zullen we uw retourverzoek zo snel mogelijk verwerken. Als aan alle bovengenoemde voorwaarden is voldaan, betalen we de totale aankoopprijs graag terug naar de oorspronkelijke betaalmethode binnen veertien (14) dagen na ontvangst van uw retourzending.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contact formulier indien u nog vragen of opmerkingen heeft over het retourneren van uw bestelling.

Deze voorwaarden zijn voor het laatst gewijzigd op 16-06-2020.